perca

BUT WHAT IF THIS IS NOT ME

模联日记

狼与唯一的华服,狼与唯一的过去。
很满足, 哈士奇与十三香英配第一季全部下载完成,关于他对我的影响我觉得很大程度上会延续下去。
可是我的存在是什么。这甚至不是一个问题。It is a declarative statement then, isn’t it? 这个问题永远都在被问,这个问题我永远都会得出一个不是答案的答案。今天我穿得的确比q好,做事没再那么莽撞,不会把叉子挂在人家头发上,但是这能是一种瞬时状态吗?
律师?“可是不论做什么,都要做到最好。”这句话被老妈说过,被芳哥说过,我自己也这么说着。月考第三,GPA第二名,课程的非Top Student,。第一...我真的有做到吗?很难受。

我是能成功的哪一类人吗?晚上社会夜不归宿。

我告诉自己没事没事。

很难过了,到目前为止,在机场咖啡厅无所事事。
报名五月份的外交学院模联,希望自己能有棒极了的口语。现在自己想做很多很多事情。很多很多。想写一份document, write down my yearly plan ,my monthly plan and my daily plan. I am so so disappointed about myself, while I am feeling so many things remained to fix.


进入匀飞状态,看见了这个世界的最后一缕光。

有了动力,人就会成长,对不对。
在计划与执行间寻找和解,希望能有一个happy ending.
Things I want now:
1.Macbook with Japanese keyboard
2.iPad with an apple pencil
3.extremely high English talent
4.I want to read English everyday
5.Though I know that I have to yield a portion of my time to HW, I want use most of the time as possible as I can to provide myself to be a better person as much as I can. 
6.The Canadian delegation of Russia is so cool. He kept himself calm in the whole conference and contribute a lot to the committee within least words and speaking chances. He says,” I can speak Chinese but I am used to speak English.”
7.The two delegations of Cambodia are awesoooooome!!!!! The indian guy is interesting ,energetic, and humorous; and the Russian guy is so 精英!!!!
8.The director is sooooo handsome!!! My hero!!!
9.I would like to read more and become a better person.

评论
热度(1)
©perca | Powered by LOFTER